Wednesday, July 13, 2011

... katakan TIDAK pada babi hijau !! ...

aaaaaaarrrggggggghhhhhh !! rasa nak bunuh diri ! tencion lah tengok ko senyum-senyum ... aku sumbat lobang hidung ko pakai ibu jari kaki aku baru ko tahu .. ko ingat ko comel ker ? eeeeiiii ! ko punya pasal lah aku x lena tidur tiap malam .. membara ! meluap-luap api kemarahan aku ni ... what the fuckkkkkkkkkkkkk ??!

hey babi !!! 1 yang ko perlu tawu , aku benci ko !! now, forever and always ! get lost motherfucker !!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


wahh .. emosionalnya aku .. tercemar sudah kesucian blog ni ... tapi insyaALLAH , dara nya masih terpelihara .. hahah

ni nak story .. ko kenal babi hijau ? alahai .. yang bajet bagus tu ... ishh .. nah lah tengok muka dia puas-puas .. jangan sentuh ! nanti kena samak ...


eeii .. hina kan muka dia ?  MELUAT !  tencion aku ... boleh pulak dia sengih-sengih sindir bila  aku failed level uh ... hamboy ... perangai macam haram .. kalau dah babi tu , babi jugak namanya kannn ? xkesahlah ape pon warna nya .. BABI TETAP BABI !! kadang aku rasa nak masuk dalam skrin ni .. nak pijak-pijak babi tu .. da la tade badan .. sekali hentak , tamat riwayat ! hohh !

jap ,, aku bebel bebel panjang-panjang ni ko taw ker aku cerita pasal per ? kang tak pasal-pasal ko tamo dtg blog ni lagi ... aku tengah cerita pasal angry bird lahaiii ... pergi lah mana-mana kedai toys , konpem ada binatang neh ...bersepah-sepah burung ni di gantung ..   tak kurang jugak ada burung yang berjuntai-juntai .. hahah.. lucah bunyik nye kan ?


real angry bird

by the way , aku nak tanye ade sape-sape ade kenal creator game ni ? aku nak request tukar tajuk super duper angry med ....  sbb aku dah tak bole tahan kemarahan ni .. tak tertanggung !!!!! aaaaarrrggghhhh !!

super duper real angry med


sama kan kan kan kan kannnnnnn ??? grrr !!



2 comments:

 
Copyright © 2011 Haa Hamidah Mohamad Irani Link. All rights reserved and other trademarks and copyright used herein are the property of their respective owners.