Thursday, June 30, 2011

...justin bieber oohh justin bieber ...

hai peminat2 justin bieberybery .. hari ni aku nak cari gadoh ngn korang .. aku bukan taiko .. aku bukan abg kawasan .. aku bukan ayahanda mahupun mail lambung .. aku cuma nakkan publisiti murahan ... yes ! aku taw apa yg ada dlm fikiran korang .. mmg bukan senang nak cari org sejujur aku zaman sekarang .. serious untung siapa yg dapat aku .. so ,, siapa nak masuk line ,, boleh cuba ....

 "jgn malu-malu .. jgn segan-segan .. yg jauh di dekatkan .. yg dekat dirapatkan .. mari-mari tekel saya .. "

*  tp kalau rasa nk try ,, bialah yg ada rupa manusia ... kalau sedar muka awak tu mcm memerang , lebih baik toksah ... bukan takat asid ,, alkali pon aku simbah ... bia jadi neutral balik .. 

~ok selesai promosi ~

smbung cari gaduh .. nah aku bagi mata korg jamah gambar idola korang menayangkan tubuhnya yg ____ <---- sila isi sendiri .. tatap lah puas2 ... pandang dengan mata hati ok ... enjoy it  !


perkhhhhhhhhh ~

idaman mat wempitzzzz


peewiittt ! aummmm 



posing maut .. kalah Maria Ozawa






err ,,, weh lap air liur ko tu .. geli pulak aku tengok .. meleleh-leleh ...gambar camni pon nk stim ke der ? pelizz lah nok ..tak selera mak ...  eeiiyeww ~~~

 skg ada sapa-sapa x puas hati ? pergi gado ngn budak google okey ! aku x bersalah ... chow


2 comments:

 
Copyright © 2011 Haa Hamidah Mohamad Irani Link. All rights reserved and other trademarks and copyright used herein are the property of their respective owners.