Friday, July 1, 2011

... mari muntah berjemaah ...

 ibu mengandung , pesakit darah tinggi , dibetese , leukimia dan perempuan yang mengalami kitaran haid yang tidak teratur dilarang masuk campur ...














hah .. laki siapa tercicir ni ???  sila kutip ! semak blog aku dowww !!!!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



f*ck ! da agak takde sape nak ngaku ! ok fine aku tukar soalan ...

siapa ada nomof fon @ alamat rumah @ acc fb @ email address malaun ni ? aku nak sponsor POLIDENT ! pastu aku nak offer dia masuk contest Kilauan Emas .. sesuaiiii lah dengan muka howwwttt dia tu kan ? mesti ramai yang undi !  ahahhh ~  ♥  


 kesiannye aku  tengok orang tua ganyot ni .. orang laen pon wat lawak gak .. tapi takdelah begini sekali rupenye ....  ko ni sebenrnya tengah buat hape ? bersin ker menguap ? ahh tak kesah la .. persoalannye skg ,, perlu ker sampai tertanggal gigi ko tu ??

ishh .. jijik kan ?? aku tiba-tiba rase nak sepak muka orang .... ada siapa-siapa nak derma muka ????? 

pffttttt ~

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011 Haa Hamidah Mohamad Irani Link. All rights reserved and other trademarks and copyright used herein are the property of their respective owners.