Tuesday, August 9, 2011

CONTEST I LOVE DOMOKUN


ok stret to da point .. wat kali pertamanya ,, aku menjoinkan diri dlm contest ... kebetulan plak ni pon 1st contest dr farah n khalida .. hah .. nampak kan ? belum apa-apa da ada chemistry ... macam ada peluang besaaaa je nak menang ...yg len uh jgn dok dengki tak tentu pasal  ye ~ huu

*bedebar-debar pulak tibe-tibe  .. haha .. bluewkkkkk !


nahhh ..papehal nengok dulu die punye banner nehh ..


aloh alol alohhhhhh .. seap ade gitar lagi tu ...geram je nengok ... . rasa nak lempang lempang lempang lempanggggg aje ! eeeiiiii !! RAWWWWRR !

kenapa aku suka benda alah petak gigi tajam ni ? 

1. sebab aku orang muda yang tak ketinggalan .. (wat masa ni aku lom jumpa lagi nenek-nenek & atok-atok yang dok tergila benda neh .. HAHA ! )  well ,, skg da jadik cam trend kan ... produk dy da mcm-macam kua .. beg , topi , sweater , bla , bla , blaa ... so , secara tak langsung aku pon tergoda dgn  binatang ni .. weeee ^^

2. aku suka dia sebab dia tak pakai baju ..  aku suka dia sebab aku suke kaler die .. jarang kan ada toys warne coklat cam uh ? selalunye pink lahh .. biru lahh ... ahh .. sakit mata aku ..  tapi tu lah ... bulan pose camni , sekali nengok macam coklat cadburry pon adewh .. aduiiii ... dugaan dugaannnnn .. -.-

okey enaff ... sape-sape yang nak jadik pesaing aku rebut hadiah 

TEMPAT PERTAMA
 RM 20 topup  + handsetcase domokun  + shawl


TEMPAT KEDUA 
 RM 10 topup +   phonecase domokun + shawl


TEMPAT KETIGA 
RM 10 topup + phonecase domokun + shawl


mestilah ekot rules ni :

Follow blog di bawah:
 LIKE page >> INI        
Buat entry bertajuk " CONTEST I LOVE DOMOKUN "  
tempek banner di atas di dalam entry n sidebar
Dalam entry, korang tulis 2 sbb korang suke DOMOKUN 
Tag 3 org kwn korang n make sure dorang tahu
Hantar link entry korng kt bhgian komen neyh :) 


simple ryte ? huhu .. aku tag kat 

sebelum terlupa ,, nah aku kenalkan keluarga bahgia aku ... jgn jeles youallzzz ! boiiii ~ =))






No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011 Haa Hamidah Mohamad Irani Link. All rights reserved and other trademarks and copyright used herein are the property of their respective owners.