Tuesday, March 19, 2013

KEHEBATAN SI MED YANG COMEL








STRAIGHT TO THE POINT..................




Smlm aku telah berjaya dpujuk untuk merelakan diri menunaikan impiannya.
Mula2 Dy urut2 aku .
Pstu dy bisik2 aku.  
Dy ckp ,…
aku comel .
aku baik .
dy sgt seronok bila ada ak disisinye .
sbb apa pun dy nk , dy dapat .
ouhhh indah nyaaaaa hdp dy sntiase cm tu ….





Siapa dy ?
Siapa ???
Siapa & siapa ???
Lek luuuuu…..




Bg ak story smpi abes keh ….





Dy pujuk ak tmn dy .
Survive power bank.
Mula2 ak tanak .



Sbnanye aku mls nk tmnkn dy.
Aku bg bjuta alasan.



Tp dy tewoskan pujukan tu.
Pujuk…. Pujuk & terusssss pujuk….



Aku tanak…
Aku ttp tanak, tanak & tanakkkkkkkkkkkkkkkkk!


Tetibe ,,,,,,,,,,,
Drpd pujukan xpasal2  jd paksaan.
Paksaan dy teruk.
Manjaan dy hilang !
kegarangan dy muncul !
Ouchhhhhhhhhhhhhhh.
Matiiiiiiii laaaa ak nokkkkk.



Sblm dy larikan diri dr hdp aku , lbey bek ak tnaikn pmintaan dy.
Ak tpikir , law dy xd g , hidup aku konpem kosong , kosong , kosongggggggggggg~



so , nk xnk , aku relakan diri ini mengikuti langkahnya.
Hummmmmmmm



Dlm pjlnn p times square , aku tnye dy .
Npe ske mnx tlg aku .
Dy jawab dgn suara mnja nya …



dy ckp , aku pndai memujuk.
Pndai sgt .
So , dy nk mnx tlg ak pujukkn tokeh .
Bg dy harga plg murah.
Konpem dpt dskaun.



sbb dr dulu , bab2 mnx kurangkn harga , ak mmg pro.
Extra double professional !


Errrr dan plg pntg ,,,
Ni mgkin satu-satunyer satu kelebihan ak yg aku ade.


Haha~ Xsgaje plk TERperli diri sndiri .
Pppppppuuuuuuuiiiiiihhhhhhhhhhhhhhh !




Nk djdikan crite …



Pas 1 jam 17 minit 42 saat survey, alhamdulillah, berjaya jumpa suspek tok ditackle unk dpt dskaun power bank . jage la ko boss ! ak da ready nk mandremkn ko ! haha


Pas kenyit mate smbil gode2 n buad tokey tu gmbira gelak ketawa dgn lawak aku yg sgt sgt sgt bagus , hebat, bijak, pandai, cerdik , cemerlang, perdana, damai, cerdas, adil & saksama , tup2 dpt power bank yg glamour dgn harga yg sgt murah !



Cye x ??
Cm x cye jeh ???
Nk bukti ???
Nahhhh !!!!!





              *Muka cm jeles jek ? Da taw da. haha



Yoobao 11200mAH RM 100
Plg pntg , dpt warranty 1 tahon . perkhhhhhhhhhhhhhhhh!
Gila lahhhhhhhh !




Kdi len , warranty 2 bulan harga rm 140.
Cr kt tenet mmg harga murah , tp dy pos .
Paham2 la yerk.
Haha



Sori ak blurr kn nama kdi tu.
Nnt korg serbu kdi tu ,msti tnye cmne ak leh dpt hrga murah.
pstu korang nk korek rahsia aku smbil blaja tok menggoda someone kn ????
So, no no no no . hahaha~ :p


Oh yea..
Sblm aku log out blog glemer neh <=== ini semua poyo!   nmpk x tnda tngan kt received by tu ?


Tu lah manusia yg bjaya mmujuk aku .



Nama full dy , HAS SYAZWANI BTE MOHAMAD IRANI a.k.a sasowonni .


Dy lah manusia yg plg garang yg sentiase hadir dlm hidup aku.
Dan yg betol2 betol2 betol2 serious tnpe gurauan ,


Dy adik kandung ak.
Di ulangi ,,, ADIK KANDUNG YANG SAMA MAMA, SAMA AYAH ! 


So,,, jgn pikir bkn2 g keh ?


don’t worry you..
Im still single la.

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
comelnye tgk awk senyumm. so sweet! haha :p









No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011 Haa Hamidah Mohamad Irani Link. All rights reserved and other trademarks and copyright used herein are the property of their respective owners.