Monday, October 20, 2014

I'm a Teacher Haa rite now :')



ATTENTION !


Aku ialah seorang rakyat Malaysia yang sentiasa menepati janji. walaupon subsidi BERJAYA DI KURANGKAN, aku tetap gembira menetap di negara yg sentiasa aman & tenteram ini............ hihihihihihihihihihihihihihihihihihi


eeeiii. comelnye ayat kite! mmmuah ! 
pdn muka kene ciom ngn diri sndiri!! -.-'





aku tau hati skema kowg sering berbisik dan bertanya di alunan syahdu bahawasanya .......

1. Apakah pekerjaan Med sekarang?
2.Dimanakah tempat Med bekerja?
3.Apakah jawatan yang sedang disandang oleh Med?
4.Dimanakah lokasi yang sentiasa terpampang wajah suci lagi murni med?
bla..... bla...... bla...... bla....... blaaaaaaaaaa.... blaaaaaaaaaaaaaaa..................... blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... dan blaaaaaaaaablaaaaablaaaaablaaaaablaaaaaaaaaaa...



udah2 la ehh. 
berhenti korek rahsia! 
aku tak perlukan publisiti murahan !
sbb aku tawu keglamouran itu hanya sementara! 
takkan pernah sama sekali pernah wujud kebanggaan yang kekal abadi.
kahkah


ok kawan. ok kawan. 
ok peminat. ok peminat. ok peminat. ok peminat.
dan ok semua.
tolong berhenti bertanya. 
kerana segala jawapan akan terhidang luas selepas ini.


makin btambah-tambah comel ayat kite kn? muahhhhhh. muaahhhhh. muaaaahhhhhh! 
pdn muka kena ciom ngn diri sndiri lg! hohhhhhhh!




Bersedialah !!

1..........................
2......................................
3............................................






cukup kan ??? 
lw x ckup maklumat,sila call manager.
soh beliau wat surat pengesahan yang lebih terperinci.


TAPI SAPE BUAT BETOL-BETOL, NAK TAKNAK,
 AKU TERPAKSA PISAHKAN JANTUNG, HATI DAN PARU-PARU DARI TEMPAT ASAL MEREKA DILAHIRKAN. 


MASIH INGATKAN ?


GUA IALAH SEORANG RAKYAT MALAYSIA YANG SENTIASA MENEPATI JANJI!


jadi..........
wallahualambissawab................................. 
uhukkkkk-uhukkkkkkkkkkkk ˘ʃƪ)





*dulu aku eksiden sebab nak tolong orang. 
sekarang hari-hari aku didik anak syurga.
aku tataw ni award ke ape........
tapi secara jujurnya,
aku teramat berharap,
semoga di akhirat nanti,
semua student berebut-rebut pimpin tangan aku tok pergi ke tempat yang 
PALING INDAH CIPTAAN TUHAN.
InsyaAllah......
pray for me ya? :')




*time kasih semua Teachers di NASOM.
sy tawu sy penuh kekurangan dan sntiasa perlukan bantuan lebih hangat dari biasa.
jd, teruskan ajar saya hidup di alam nyata ya?
dan tolong sedarkan saya dari alam 'TALKING TO THE MOON'.
hee
maaf kalau TERbuat semua pening + geram dgn karenah sy.
sumpah sy tade niat!
maaf ... maaf... maaf... maaf.... dan maaf!!!
maaf lg sekali.
sy akan cuba balas jasa-jasa semua.
semoga kita 'berjiran' di syurga nanti.
aminnnnn :''')



* En PPD. Pas sy dpt sijil graduasi U, panggil sy balik eh ? Please. Sy nak. Sy nak. Sy nak. dan Sy nak. sumpah x tipu ! Sekian. 
Wabillahitaufikwalhidayahwassalamualaikumwarrahmatullahiwabarakatuh. Peace yo! =)


No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011 Haa Hamidah Mohamad Irani Link. All rights reserved and other trademarks and copyright used herein are the property of their respective owners.