Thursday, June 23, 2011

..aku dan dia ..



pada suatu pagi yg indah ,, angin bertiup sepoi-sepoi bahasa ...............................................



dia : eh med .. mkin smart la aku tgk ko skrg ... style seyhh..

aku : tang mana nye smart nye ? biase je nehh der .. xpyh nak memancing sgt la kan pg2 buta ni .. aku ngah pokai der .. serius tade wet nak belanja-belanja perut org skg ...

dia : serius dow ... mkin lame aku tgk mkin bergaye ...part rmbut uh yg aku tergoda ... saloon mana ko bikin ?

aku : hahahahh .. aku adjust kat barber dpn simpang tu je wehhh ! mana mampu nak masuk saloon .. 1 dunia taw aku ni penggangur ..... *muka sedih*

dia : lahh .. ye ker ? jom teman kan aku weh .. skg gak .. aku x sabar ni nk jadik smart cm ko ...

aku : .....................................................
(terdeam plus kelu lidah sambil tersipu malu )


*demikianlah perbualan aku dengan diri sendiri depan cermin setiap kali aku bangun dari tidur ..
dari situ semangat aku untuk menjalani kehidupan seharian bertambah .. yakin jer aku melangkahkan kaki ke destinasi seterusnya .. tp 1 yg aku x paham.. kenapa ntah kakak aku sorang tu selalu x puas hati ngn fesyen2 rambut aku ... ada jer yg nak di komennya .. mcm abu bakar ela lah ,, mcm hana adik giant lah ,, mcm noh hujan lah ..... huhh !! korg rasa apa masalah dye sebenarnya hah ?? :|


No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011 Haa Hamidah Mohamad Irani Link. All rights reserved and other trademarks and copyright used herein are the property of their respective owners.