Sunday, June 26, 2011

... kalaulah ....


kadang aku rasa kesian kat laptop ni .. sehari berapa jam aje dia tidur .. untunglah ko jadik laptop ... kalau ko manusia mesti ko da fade up gila nak teruskan kehidupan ... silap haribulan ko wat kptsn nk bunuh diri .. ushh .. dasyat !

bersyukur lah diciptakan sbg laptop daripada jadik manusia yg payah nk bersyukur .. eh terperli diri sendiri pulak ... eshhh !!

aku bukan x gheti bersyukur ... normal lah tu kan ... anggap aja tu sbgai pembakar semangat untuk mendapat kehidupan yg lebih sempurna .. aisehh ayat bombastik .. tpkan kalaulah 1 ari nnti ada org tanya ,, 'med ,, ko nak jadik apa selain jadik manusia ?? '

for sure aku akan jawab :

1. sailormoon ...
wahh! macam tak percaya kan ? ok relax .. ada sebabnya ... okey .. aku nk jadik sailormoon sbb aku nk bantu insan yg memerlukan pertolongan .. mulia nyaaa ~~~
okey aku tipu aje ! sebenarnya aku teringin nk pakai baju seksi cam tu ! da lame seyh aku admire baju uh ! law aku pki mesti comel kan ? hihihi.. *blushing*

2. spiderman ...
haha.. aku teringin nak bergayut lama-lama anytime n anywhere .. atau dari erti kata lain ,, aku teringin nk kurus .. yes ! org kurus jer yg layak wat camtu kan ? walaupun luarannya nampak ala-ala lelaki gergasi pakai baju ketat yang ada zip kat belakang ,, tp macho tu tetap ada ... :]

3. doraemon ...
sbb aku nak pintu sesuka hati tu ! hihihihi .. tibe-tibe aku tersengih miang .. haiipp ! xperlu lah pikir yg bukan-bukan .. aku budak baek .. xpernah terpikir nk p tmpt tuut ,, teet ,, piinnn ,, ponnnn ,, dll ... aku pikir masa dpn .. kadang penat gk merempit dari uma pergi U .. kan bagus law ada pintu ni ... bole gak aku ganti masa yg terbuang kat atas jalan raya uh ngn beribadah kan ? hehehhh ..


4. facebook ..
so aku boleh lah ketagih plus gian ngn diri sendiri .. pastu akan akan rasa sgt berharga (bukan bmksd skrg aku x de harga okey !) sbb aku sedar semua org perlukan aku ... termasuk ko yg tgh baca ni .. tanpa aku ,, mesti hidup ko sunyi sepi gelap gelita .. kan ? :]

5. kamera yg boleh berkata-kata
supaya aku boleh sound semua org yg gedik-gedik tiap kali nmpk lense .. eh tolonglah manusia .. ko da lah tak cantik .... yg dok tergedik-gedik pose bukan-bukan kenapa ? aku nak muntah hijau-hijau pink dah ni taw x ? plz ! get out from my way ! waaaaataaaaafaaaaakkkk !! ehh tiba-tiba emotional .. sorry lost control ! hahahahhhh ~~


No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011 Haa Hamidah Mohamad Irani Link. All rights reserved and other trademarks and copyright used herein are the property of their respective owners.